torstai 20. syyskuuta 2012

Työmaa


Siinäpäsitä on tassuttelualuetta meikäläiselle . Siistiltä näyttää tuo pöhelikkö , sillä kuvassa ei näy maasto ollenkaan . Alue on laikutettu kaivurilla , isoja kuoppia ja mättäitä .

Ihmeellistä miten ruumillinen työ antaa hyvän mielen ja olon . Tänään tein jo melko pitkän päivän ja eväät oli mukana . Ensimmäiset päivät menivät totutellessa  ja odotellessa kunnon kohoamista .

Voi tätä onnen määrää . Mikä onni minulla on ollut että olen saanut elää tällaista maanläheistä elämää
 . Jos ei olisi tätä tilaa ja näitä töitä , luultavasti löhöilisin sohvalla kaiken aikaa ja antaisin kuntoni rapistua . Tätä taimikon hoitoa ei nykyisin ole enää kovin paljon , sopivasti minun ikäiselle . Pystyn tekemään ja ilokseni nytkin olen huomannut että vieläkin olen hyvässä kunnossa . Mikään ei vaivaa . Päivä kerrallaan nauttien hyvästä olosta ja voinnista . Ja siitäkin , että tätä touhua on vielä ensi syksynäkin .

Ihan mielenkiinnolla odotan tuleeko tästä piristysruiske jälleen kerran . Olisi monta tekemätöntä asiaa .Sisämaalauksia ja vaikka mitä . JOSPA ! Toivossa on hyvä elää .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti